Bir Dönemin Daha Sonuna Geldik..(Öğrenci Sohbetleri #1)

 Eveet bir ilk dönemi daha geride bıraktık ve yine 'Ne ara bitti lan bu!' dediğinizi duyar gibiyim.
E tabi kiminiz yine takdir yine teşekür belgesi aldınız.Kiminiz de 'Allah'ın Takdiri'ni alarak bitirdiniz bu dönemi de.Dostlar benim için saçma sapan geçen bir dönemdi.Neden mi? Ben size şöyle uzunca yazayım nedenini.

 Tatilden geç dönünce perşembe günü okula gitmek zorunda kaldım ve ilk gittiğim gün sınıfta kavga çıktı.Sınıfa yeni gelenler olduğu için kime dalıyoruz tereddütte kaldım. Bi durun lan noluyo daha ilk günden, ben mi cenabetim diyerek başladık okula.Meğer cenabetlik bende değil okuldaymış.Bunu öğrenince rahatladım.

 Geçen sene yıkılan okulumuz hala bitmemişti.Bir, ilk okulda eğitim görüyorduk hala.Sıranın altından sürekli olarak muz,kakaolu süt ve beslenme çantası çıkıp duruyordu.İki ay da böyle eğitim gördükten sonra taşındık yeni okula.Zaten yeni bitmiş biter bitmez taşındık.Biz dersteyken ustalar hala demir kesiyordu geri kalan işleride bitirmek için.

-Mahmuuut nerdesin olum hadi acele et diye bağrışmalar gelip duruyordu.


 1 ay kadar yeni okulunda çilesini çektikten sonra da bu sefer kantinin pahalılığını çekmeye.Lan bir hamburger 6TL olur mu? insaf be kardeşim öğrenciyiz haftalık 50 tl alıyorum ben.Yol+yemek derken bitiyor bari biraz biriktirseydik.Çok şükür onu da hallettik isyan çıkardık okulda ve inanılmaz bir indirim yapıp 4TL yaptılar hambugeri.Allah razı olsun.

 Bir bakmışız ki ikinci sınavlar yaklaşıyor.Çalıştık çalıştığımız kadar da hocalar taktı bize.Gözümüzü bir açmışız ki dönem bitmiş.

 Geriye bakınca şöyle yapsaydım iyi olurdu dediğim bir şey yok.Ama ileriye bakınca daha düzenli ve daha sportif bir dönem geçirmeyi hedefliyorum.Bu nedenle öğrenci sohbetlerini kurmaya ve bu sayede hem üretken hemde dertleşmeyi hedefledim.

 Bu dönemide böyle değerlendirdikten sonra Tostçu Erol'un dediği gibi KEESTİİİK:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Haftanın Beş Günü Çalışıyoruz? Bu Durum Nasıl Uluslararası Bir Standart Haline Kavuştu?

İnsanlar Yaşlanınca Saçları Beyazlıyor da Hayvanların Tüyleri Neden Beyazlamıyor?

Sivrisinekler Gündüz Saatlerinde Nereye Kayboluyor?